مدادسیاه

گا‌ه‌نوشته‌‌هایی درباره هنر و ارتباطات

مدادسیاه

گا‌ه‌نوشته‌‌هایی درباره هنر و ارتباطات

بایگانی

ما منفعلان غرغرو

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ

یه روزی حتما از تجربیات در روزنامه همشهری و واحد نظارت یک کتاب می‌نویسم. احتمالا این کتاب از نظر مخاطبان بیشتر شبیه  لطیفه‌های جیبی باشه اما حتما برای خودم  در حکم سوگنامه‌ای هفت‌من کاغذه.

مسلما در این کتاب از تمام کسانی که اسمی می‌آورم عذرخواهی خواهم کرد و خواهم نوشت که آنان نیز مثل خود من مقهور ساختاری فاسد بودند. همکاران عزیز من سعی می‌کردند که مثل من از زیربار خیلی از قواعد و خط قرمزهای نامرئی فرار کنند، ولی ساختار به آنان این اجاره را نمی‌داد.

در آن کتاب خواهم نوشت که چرخ برهم زدن به بهانه غیر مراد بودن کار و زندگی، در توان ما منفعلان غرغرو نبود و نیست. حتما می‌نویسم که پرمدعاترین عقل‌گرای این جمع من بودم، اما من هم نتوانستم  در این بستر کاری از پیش ببرم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۴

نظرات  (۳)

۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۸ سید علی غضنفری
سلام حال کردم باحال بود به وبلاگ من هم سر بزن
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۲ سید ابراهیم فرح بخشیان

بسمی تعالی

با سلام

گروهی از کاربران شرکت بیان سایتی را با عنوان هزاران شارژ تاسیس نموده اند که در زمینه مسابقات از طریق نظر سنجی فعالیت می کنند.

لطفا در این نظر سنجی شرکت کرده تا در قرعه کشی هزاران شارژ ما قرار بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بیایید:

http://1000sharj.blog.ir

۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۱۷ داریوش عزیزی
سلام
به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم:
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی
یا حق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی