مدادسیاه

گا‌ه‌نوشته‌‌هایی درباره هنر و ارتباطات

مدادسیاه

گا‌ه‌نوشته‌‌هایی درباره هنر و ارتباطات

بایگانی

سلام دوباره به وبلاگ نویسی

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

سلام

راستش بعد از اینکه بلاگفا حدود 8 سال آرشیو وبلاگ قبلی‌ام را از بین برد، تصمیم گرفتم دیگر وبلاگ ننویسم. چون بودن در گذر فیس‌بوک به اندازه کافی ازم وقت می‌گرفت، اما دیدم خیلی موقع‌ها دوست دارم بیشتر بنویسم.

به لطف دوست خوبم حسن میثمی، با اینجا آشنا شدم و پس از اینکه ایشان چندین ماه پیش برایم دعوت‌نامه فرستادن، امشب تصمیم گرفتم که دوباره وبلاگ‌نویسی را شروع کنم و نوشته‌های گه‌گاهم را بگذارم همین جا.

من کارشناسی ارشد ارتباطات خوانده‌ام، اما عشق اول و آخرم هنر است. به موسیقی از همه بیشتر علاقمندم و بعد از آن به ادبیات، تئاتر، سینما، نقاشی و... در این زمینه‌ها با علاقه سعی می‌کنم که مطالعه کنم. در همین حال روزنامه‌نگاری و ارتباطات هم دغدغه روزانه‌ام است. به همین خاطر اسم این وبلاگ جدید را گذاشته هنر و ارتباطات تا دیگر فقط نام مدادسیاه را به دوش نکشد.

امیدوارم بعد از چند سال، اینجا همان بلای بلاگفا سرم نیاید و این دفترچه خاطرات عمومی، جایی باشد که اگر زنده ماندیم گاهی نگاهی بیندازیمش و صفایی بکنیم.

مخلص همه خوانندگان هم هستیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی